Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Coco crunch, avagy fehér a barnában

Coco crunch, avagy fehér a barnában

Lezárt levél lányaimnak

Régi időknek új dalai

2022. március 08. - Puerto Prince

3.

Kedves Júlia, kedves Zsófia!

Mire ezt a levelet kinyitjátok, én már nem vagyok köztetek. Ha az az Isten van, amelyikben édesanyátok hisz, az nem jó, mert akkor sajnos már nem fogunk vele találkozni. Ha az az Isten van, amelyiket én találtam ki, akkor még van esély, ugyanis ő beszámítja azt is, hogy mennyi örömet okoztam egyes embereknek, leginkább nőknek. Azonban most arról fogok írni nektek, hogy mi az, amit még neki is meg kell bocsájtania, ahol még a saját Istenem előtt is irgalomra szorulok.

Nyilván meglepő, hogy így szólítottalak benneteket, holott rég elfelejtettétek már édesapátok nyelvét, már amennyit valaha is tudtatok belőle. Gondolom a többi egyből egy fordítóprogramban végzi, de amikor az ember a saját nevét hallja, méghozzá nem úgy ejtve és betűzve, ahogy azt megszokta, akkor talán meglepődik egy pillanatra. Nekem sem volt könnyű megszoknom a nevem internacionalizált változatát, de titokban annyit mondok, hogy édesanyátok nagyon ritkán az igazi nevemen szólított, például amikor téged szült meg, Zsófi.

Azt mondják, az ember számára a legkedvesebb szó, amit hallhat, az a neve. De nekem a legkedvesebb szó mindig is a pina volt, illetve különféle variánsai. Úgyhogy hadd' kezdjem talán azzal az evangéliummal, hogy nagyon boldog vagyok, hogy van két lányom, ugyanis a világ talán legnagyobb ajándékával rendelkeztek ti magatok is. Mégpedig nem is akármilyen pinával, hanem rózsaszínű, fehér bőrű pinával, ami a gyémántot, az aranyat és a kőolajat megelőzve a legkeresettebb dolog a világon.

Ha ebben a beteg világban esetleg elgondolkodnátok azon, hogy honnan tudom a puncikátok színét, szeretnélek emlékeztetni benneteket arra, hogy pólyás korotokban nem egyszer én törülgettem az alfeletekről a néhai nagyikátok által, minden tiltakozásunk ellenére belétek öntött tej miatt kiömlött híg bélsarat. Ezzel az égvilágon semmi gond nincs, csak szerettem volna tisztázni.

És ha már a magyar nagyszüleitek, igazán sajnálom, hogy fél családdal nőttetek fel, még ha ti nem is így éltétek meg. Higgyétek el, hogy ők is szerettek benneteket, csak a maguk módján. Elvittek volna benneteket kirándulni a Cuha-patak völgyébe, horgászhattatok volna a papával a Balatonon, ihattatok volna vele egy jó fröccsöt a Somlón, vagy éppenséggel köszönthettétek volna a vasárnap hajnalt ünneplőben, misére készülve az öcsi templom hívogató harangszavára. Bebarangoltátok volna a nyári szünetben a Csingervölgyet, felmásztatok volna a vonatra, játszottatok volna a kevésbé rasszista barátaitokkal a patakparton, pillangókat, szöcskéket kergetve; elcsatangoltatok volna az erdőbe, szót fogadtatok volna a nagyobbaknak, és vigyáztatok volna a kicsikre a rengetegben, ahol a fák egy másik korról mesélnek. És plimm! Egy hűs esőcsepp hullott volna a papától kapott ködmönkétekre, vagy a nagyanyátok által kötött szerb népművészeti mintákkal díszes mellénykétekre, és az aranyló napfényben felnéztetek volna az évszázados tölgyfák lombjairól még hulló cseppektől nem zavartatva a salföldi erdő mélyén megbúvó Pálos kolostor bazaltköveinek sugárzó aurájára, panteista idilljére. Éreztétek volna a vasárnapi húsleves illatát, a marhagulyásból a csípős paprikát, a főzelékek zöldségeket körbefogó furcsa, totymákos állagát; a fogaitok alatt ropogott volna a rántott hús, házilekvárral ennétek a palacsintát, és degeszre tömnétek magatokat a nagynénétek töltött dagadójával. Didereghettetek volna télvíz idején a némaságba fagyott bazaltorgonák alatt, és fűszeres-gyümölcsös forralt bor melengette volna fel a kezeiteket. Láttátok volna, ahogy a Tapolcai-medencében megül a köd, az évszázados fák ágai között lustán neszez a szél, és a Nap tüzes korongja bíbor-arany koronába vonja a Csobánc tetején ülő várromot, amely története régebbi, mint bármilyen két kőé, ami a Fülöpökön egymásra van rakva.

De nem láttatok ebből ti semmit, és most már nem is hiszem, hogy fogtok, mert ti a jövő lánglelkű napraforgói vagytok, és nem a múlt távolba meredő, fagyott rózsái.

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.

 

Szóval ha már illetlenül azzal kezdtem, hogy a világ legnagyobb kincsét adtam a kezetekbe, veletek szeretnék kezdeni. Elnézést akarok kérni, mert mindezt a szülőhazát és gyerekkort én vettem el tőletek.

bazalt1-e1548265908801.jpg

 

***

Bár nem tartom magam rossz embernek, de ha az ember bizonyos erényeit túlzásba kezdi vinni, az egy ponton túl, ha nem is bűnbe, de hibába csap át. Így van ez a jóakarással is. Nem akartam én egyből tönkretenni embereket; sőt, kifejezetten ritkán játszottam rá szándékosan a bőrszínemet és fellépésemet kísérő hiedelmekre. Inkább úgy mondanám, hogy nem tagadtam le azt, amit letagadhattam volna, és nagyon sokáig, évekig tartott, mire el tudtam hinni, hogy önjogon vagyok annyira jó, hogy megszerezhessem az életben azt, amire igazán vágyom.

Ti már úgy ismertetek meg engem, mint aki rendben van önmagával, és bár vannak furcsa dolgai, illetve a szokásosnál több veszélyvágya, mégiscsak az idő nagy részében otthon játszottam veletek, vagy hétköznapi életet éltem. De nem volt ez mindig így.

Sajnos a tanulási folyamat sok-sok áldozatot követelt. Nem is tudom, hogy mennyire hívnám ezt áldozatnak, hiszen senkit nem kényszerítettem, bántottam vagy fizettem le, hogy játsszon velem. Mindig is azt mondogattam magamnak, hogy felnőtt emberek azt csinálnak, amit akarnak. És valóban, ha engem pattintottak, vagy mondjuk megpróbáltak lehúzni vagy meglopni, soha nem kezdtem el majrézni, hogy micsoda emberek vannak! Egyszerűen lapoztam egyet és kész, mint a méhecske, amely olyan virágra szállt, amely utálatos nektárra bukkant egy túl szép virágsziromban, amelybe első benyomás alapján úgy érezte, hogy mindenképp be kell hatolnia. Röviden úgy mondanám, hogy ebben az időszakban nem nagyon akadályozott meg semmiben a rossz lelkiismeret, a szégyenérzet, a filozófiai jellegű töprengés, vagy a felelősségen és következményeken való túlságos aggódás. Az ilyesmi egyébként is a tett halála, márpedig puncihoz a "do guy" jut, és nem a "think guy".

Különben ha adhatok tanácsot: ne féljetek a szextől. Jó partnerrel jó dolog az. És bizony semmit sem ért, aki azt hiszi, hogy nem kell próbálgatni. Nota bene, a think guyok sem mindig rosszak ám... némelyik egészen meg tud táltosodni.

Mindazok, akik arról magyaráznak, hogy mi a dolgotok az életetekkel és a puncikátokkal, általában véve savanyú balfácánok és frigid idióták, akikre teljesen felesleges hallgatni. Remélem, hogy édesanyátokkal jó példával jártunk elöl nektek, bár... Julcsikám, amit édesanyáddal csináltam, amikor három évesen ránk nyitottál, azt azért csak stabil párkapcsolatokban ajánlom. Vagy legalábbis összeszokott partnerrel.

De ki a jó partner? - tehetnétek fel a kérdést, jogosan. Hiszen jelentkező az bizonyára akad elég; a döntést meg nektek kell meghoznotok. Korábban egészen biztosan azt válaszoltam volna, hogy hát olyan, mint én, mert amíg a nőkkel együtt voltam, addig feltétlenül jót akartam nekik. Ám az együttlétet elválasztani az élet folyásától felnőtt pszichét igényel, sőt, az ember akkor is hajlamos rá, hogy olyasmibe sodródjon, amibe nem kéne. Arról nem is beszélve, hogy az emberek többsége, akárcsak édesapátok is, hülyeségeket akar, lehetetlenségekre vágyik, és szélsőségektől izgul be a legjobban.

Ez egyébként nem csak a szexualitást, de a politikát, a munkahelyi konfliktusaitokat, a háborúkat és a saját útkeresési nehézségeiteket is megmagyarázza.

Szóval a jó partner azon is múlik, vagy talán elsősorban azon múlik, hogy mennyire ismeritek önmagatokat, és az adott partnerrel kapcsolatban mennyire tudjátok belőni, hogy mit akartok elérni. Teljesen rendben van egy vacsora, egy üveg bor és három-négy orgazmus erejéig megfelelő pasival együtt lenni. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, sohase bízzatok meg benne.

De végső soron azért írom nektek ezt a levelet, mert amint említettem, a szexualitás olykor túlmutat önmagán, és hát nem feltétlenül csak jót okoz az, aki jót akar, és esetleg ki is elégít. Úgyhogy csapjunk is bele, mert hosszú lesz.

Egyszer volt, hol nem volt, amikor még fiatal csikó voltam egy csődör étvágyával, és először jártam Manilában, megismertem egy lányt a sari-sari boltban, úgy hívták, Mary Grace...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cococrunch.blog.hu/api/trackback/id/tr6917775526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neytiri1 2022.03.09. 07:30:24

Először is rólad mindig a Szabadság jut az eszembe. Nem tudom te mennyire érzed annak magad, vagy életed bizonyos résziben csak, vagy egyáltalán nem...
De nekem megtestesíted. :)

A másik, hogy te vagy az egyetlen férfi akit ismerek, aki a lányainak ilyet ír(na).
Kívánom, hogy sokáig élj, és ezeket elmondhasd nekik, amikor már akkorák, hogy lehet velük ilyenről beszélni. Óriási segítség, ha a nemiségről, a szexről lehet beszélgetni felnőttel.
Bár nem tudom, hogy abban a koromban mennyire lettem volna kezdeményező, vagy akár "vevő" is az ilyen beszélgetésekre, de ha ilyen édes pasi lett volna, akivel beszélgetni lehet róla, remélem, hogy igen. :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.09. 07:59:11

"Azt mondják, az ember számára a legkedvesebb szó, amit hallhat, az a neve. De nekem a legkedvesebb szó mindig is a pina volt,"

Na itt majdnem beleköptem a kávémat a képernyőbe :D
Ha előbb írod az elmélázó, már-már költőien szép, mi lett volna ha... történetet a nagyszülőkről, a szép tájleírást, beleringatom magam, ahogy elképzelem mindezt és egyszer csak:

"De nekem a legkedvesebb szó mindig is a pina volt,"
Asszem szegény monitorom nem úszta volna meg :D:D

Kérdés ezt a levelet mikor olvasnák a lányaid. Még nagyon gyermekként, amikor lesokkolod őket, fiatal lányként, amikor talán még hasznát veszik, vagy már felnőtt nőként, túl családon, gyerekeken, mikor így kiáltanak fel: Bazdmeg fater előbb is szólhattál volna!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.09. 10:33:48

@Neytiri1 (Magyarország előre megy, nem hátra?): kedves vagy :)
Alapjában véve nekem a szexualitás a szabadság útja, ezért elég szabadnak érzem magam úgy húsz éve :D

Mondjuk nem tudom, hogy a lányaimnak én egy édes pasi vagyok-e :D De majd meglátjuk, milyen nővé cseperednek.

@Szőkenőő: hát ez van... a pina csodálatos, én nagyon szeretem őket. Meg ők is engem. Néha még a nők is a pinák körül, de ez már nem mindig jön össze.

Egyszer majd elmesélem mindezt a lányoknak... talán. Szerintem még azelőtt, hogy nagyon elkezdenének érdeklődni a fiúk iránt, szóval lehet, hogy élek is addig, mert az kb már csak tíz év

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.09. 13:53:54

@Puerto Prince: Nem fikáztam az ízlésedet, csak a kontraszt vicces volt hirtelen :)

Igaz, hogy sok mindent nem tudok a családomról a régmúlt időkből, és sajnálom is, hogy nem kérdeztük őket többet erről.....de azt nem tudom akartam volna-e tudni, ha apám ilyen pinabubus lett volna fiatalabb korában.
És nem azért mert fújúúúúj.....hanem a saját apámról ilyeneket tudni elég bizarr.
Mondjuk nem voltam vele jó kapcsolatban. Tapasztalat híján nem tudom mennyire kell bizalmas kapcsolat egy lánygyermekkel, hogy majd ilyenekről lehessen beszélni vele egy apának.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.09. 22:35:17

@Szőkenőő: hát igen, én is anyám temetésekor néztem szembe vele, hogy ő sem volt szent, sőt, sok szempontból kérdőjeles a magatartása... elmúlnak aztán megszépülnek ezek.

Amúgy ha jól emlékszem, neked kisfiad van; neii mit mondasz majd, hogy bánjon a jóseggű szőkékkel? :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 08:48:03

@Szőkenőő:
igen szerintem sem kell tudniuk a lányoknak a szexkalandokról, fiúknak meg pláne nem :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 09:05:41

@Puerto Prince: Igen fiam van, de már nem kicsi. Eladósorban van. Épp egy komolyabb kapcsolaton túl, és most a független csajozós korszaka van. Ilyen is kell. Én támogatom ezt annyiban, hogy most élje ki magát. Nem az a bugyibólkibe típus, de ragadnak rá a csajok.
De azért ha majd valamikor akar családot, akkor több mindent is át kell majd értékelnie magában. Pasiként nem igazán akarja látni ő mit rontott el, és ha beszélgetünk ilyesmiről, azért próbálok rávilágítani neki, én mit láttam kívülállóként a kapcsolatában. Aztán vagy kamatoztatja, vagy nem. Van még ideje, fiatal, de végsősoron túl nagy hatással már nem tudunk rá lenni.

A jóseggű szőkékkel mit csináljon? Az attól függ, mit akar a jóseggű szőke.
Te is csak azokat a jóseggű pinay csajokat tudtad meghágni, akik megálltak neked :) De azt nem szeretném, hogy ilyen nagy mértékkel fogyassza őket :D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 09:06:49

@szociál: egyetértek :) a szülő maradjon meg szülőnek, ne szexuális példaképnek, vagy épp elrettentő példának :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 10:02:35

@Szőkenőő:
Viszont ha peldakep, akkor csak egy lepes a verfertozesig :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.10. 10:29:23

@Szőkenőő: azért hogy mondjam, sokan megálltak... én válogattam, nem ők :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 10:41:05

@Puerto Prince: ilyet kérdezni egy nőtől! :P

A nyugdíjhoz még fiatal, a szexhez még nem öreg :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 11:18:53

@Puerto Prince:
Pirosat vagy a keket nezzem? :)
Izland hol van, ott mar beltenyeszet van.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.03.10. 12:14:57

@Puerto Prince:
Es pont del-amerika es mexiko steril e tekintetben? :)
Muhaha

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.11. 07:24:25

@szociál: ezek a statisztikák olyanok, mint a kolbász... nem voltam ott, amikor készült, ki tudja, mi van benne
süti beállítások módosítása