Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Coco crunch, avagy fehér a barnában

Coco crunch, avagy fehér a barnában

A fehér nők margójára 1.

Néha bizony megérdemlitek

2022. június 15. - Puerto Prince

><

Természetesen az utolsó pillanatban Anna lebetegedett, így egyedül utaztam Tamás esküvőjére.

 

Nem kellett volna.

 

Az embernek nagyszerű elméletei lehetnek a világról, ám semmi sem pótolja a terepmunkát, mondogattam magam elé a repülőn. Gondoltam ha már úgyis átültetnek a családos sorból a barátos sorba, a szingli asztalhoz, lesz alkalmam pár szót váltani a fehér nőkkel, és kiismerni egy kicsit őket. Csöppet sem zavartatva magamat, öltöny helyett egy kimenős kapitányi kabátot húztam magamra, szép kék-fehér nyakkendővel.

9cb16e5becc05508821f9b33b7fe53e06bc8e9c7_original.jpeg

Nem kellett volna.

 

A ceremónia alatt egyik lábamról másikra állva próbáltam volna beszélgetni ilyen 30-40-es emberekkel, főleg nőkkel, hogy mittudomén, milyen az idő, meg hogy hogy hívják őket, meg hasonlók. Az délután és az este leforgása alatt öt nővel is volt alkalmam közelebbről megismerkedni, és ez eléggé felborította bennem a fehér nőkről alkotott képet.

Úgy tűnik, tök egyformák vagytok. Vagy azok tök egyformák, akik egyedül maradnak 35-40 között.

1. Mindenki olasz-mániás: olasz éttermek, olasz fagyi, olasz bor, olasz kávé, olasz tájak, olasz zenék, olasz tengerpart, olasz autó, olaszolaszolasz. Amikor a harmadik olyan sztorit hallgattam meg, hogy a Toyota Yarisát Alfa Romeo Giuliára cserélte egy harmincötös nő, és hogy azóta teljesen más az élete, hangosan felnevettem. A majd másfél évtizeddel idősebb, neten kitúrt pasikezdemények mindig Olaszországba vitték őket. Egy kivétellel, az Ciprusra történt.

2. Mindenkinek van kutyája. Harminc fölött valahol, mikor már az aputól kapott vagy saját erőből kiköhögött lakást nem lehet több álomfogóval, kagylóval és nyaralós képpel kitölteni, eljön az a pont, hogy a szingli nő kutyát vesz. Méghozzá minél fiúsabb, annál nagyobbat; minél csajosabb, annál kisebbet. Utána elkezdi kiprojektálni az anyaösztöneit a kutyára, ami majdnem a nyilvános szoptatásig megy el.

3. Mindenki ezó. Az a minimum, hogy asztrológiát olvasgat, és pár pohár bor után vígan reagálja a szépen kozmetikázott élettörténetedre, hogy "ez tipikus kos dolog". Majd amikor mondod, hogy te igazából kecske vagy, nem érti, mert kínai horoszkópot nem olvas. De tényleg, az élet szinte minden területén elképesztő dolgokat kezdenek el látni. "Minden okkal történt", meg "ennek így kellett történnie", meg "ez meg volt írva". Még csak nem is hit ez, hanem babona. Gyulladásra kurkuma való, nem ibuprofén. A természetes dolgok a jók, nem a mesterségesek. Amikor felvetem - egy mérnök csajnak - hogy Wöhler óta azért tudjuk, hogy a vis vitalis elmélet nem igaz, már mehetek is a következőhöz, aki reikizik és ayurvédázik.

4. Mindenkiben keveredik a szexualitásról való szélsőségesen közvetlen, nyers beszéd a fizikai érintéstől való babonás félelemmel. Teljesen nyíltan beszélnek az expartnereikről - és bár úgy sejtem, hogy a töredékét sem osztották meg a valós vagy rázós sztoriknak, így is kiderült ez-az -, és általános bennük az üresség és a csodavárás dichotómiája. Én igazán nem vagyok az alkalmi kapcsolatok ellen (hehe), de megrázó volt hallgatni, hogy hányszor játszottak el kapcsolatot egy olyan emberrel, akit a startvonalnál sem igazán találtak vonzónak. Az alkalmi kapcsolatokat, amelyekről szintén meglehetősen közvetlenül és lucskosan szoktak beszélni, ritkán találták kielégítőnek. Mindemellett egy-egy érintés, pl egy táncra való felkérés vagy egy rájuk adott kabát teljesen rossz reakciókat hoz ki belőlük. Mintha nem szeretnék az emberi érintést. Ellenben ők nagyon szeretnek különféle egyenruhákat simogatni.

5. Mindenki odáig van az erőszakért. Legyen az erőszak verbális, fizikai, bármi. Nagyon érdekes volt látni, hogy ezúttal direkt felvettem egy kicsit odamondogatósabb stílust, és szabályosan imponált nekik ez a páváskodó, tolakodó, okoskodó, önhitt manír. Különösen, amikor kevertem a dolgot a pszichológiai témájú beszélgetésekkel. De tényleg, ezek a nők olyanok, hogy amikor táncolsz velük, nem azzal foglalkoznak, hogy élvezzék a táncot. Azt akarják, hogy jól megforgassák őket, csak keményen. Falat másznak, via ferrátáznak, és a küzdősportoló palik jönnek be nekik. Az egyik nő majdnem egy egész tócsát hagyott a székén azok után, hogy elmondta, hogy neki iszonyúan bejön az, ha egy pali tud fúrni... mondom mi van? Fúrni? Igen... meg hogy ért mindenhez a ház körül, megjavítja a mosógépet, felrakja a konyhabútorra a fogantyút, leveri a csempét és kicseréli a szifont... Mondom bazdmeg ez beteg :D Aztán a következő: az egyik palim kétméteres volt... és amikor bejött hozzánk egy betörő, fogta és leütötte... mondom aha, és mit csináltatok, ki is nyírtátok? Nem... megvártuk, míg kijön a rendőrség... ohhh, ha tudnád, hogy én ezektől hogy beindulok!

 

Nemsokára indul az átszállásom, de ezt még a reptéren meg akartam írni. Szerintem ezek a nők kibaszottul betegek mind egy szálig, és szívből sajnálom azokat, akiknek velük kell dealelni. Kivéve talán a szexet, mert ott ahogy nézem, kellő tapasztalat találkozik alacsony standardokkal és szégyentelen mentalitással. Most jöhet erre az, hogy "én nem ilyen vagyok", de azt látom, hogy ha a tipikus magyar élet egy ponton úgy 25-35 között nem ér el egy új szintre, akkor utána már kétségbeejtő pszichés állapotot okoz. Olyan sztorikat hallgattam, hogy még most sem akarom elhinni.

Talán a legjobban kinéző nő mesélte az éjszaka, hogy egyszer csapta neki a szelet egy három évvel fiatalabb pali, jómódú, helyes csávó, iskolázott, tök jól lehetett vele beszélgetni mindenről... mondom ejjha, ez nem semmi, mi történt vele? Hát, elhajtottam... de miért? Mert akkor volt egy válásban, éppen jött ki belőle. Mondom mi van? Ja... azt mondtam neki, hogy ez túl friss lenne, végig az lenne a fejemben, hogy nem telt el elég idő a válás óta. Hát de miért nem vártál akkor valameddig hogy rendezze az életét? Hát, az úgy 2 év... Két év? Mit csinál a pali két évig? Igen, kell annyi idő... képzeld el, hogy ha másfél éve szingli lenne, akkor hogy várná már, hogy összeköltözhessen és családot alapíthasson, szárnyalnánk, mintha egy űrrakétán lennénk...! Miért, nem akart összeköltözni vagy családot alapítani? Ja de. Akkor mi volt a baj, nem kedvelted? Dehogynem, nagyon is, de ez egy rossz timing... neki olyan pali kell, aki startra kész, ha eldördül a lövés, akkor lehet vele szárnyalni... nehéz volt elengednie, mintha a bőrét nyúzták volna, de szenvedett ebben a szituban, nem bírta tovább. Mondom ne szórakozz, a csávónak van gyereke? Nincs. Veled normálisan viselkedett? Nagyon is, sőt, tök jókat lehetett vele beszélni mindenről, az adójogszabályoktól az ingatlanügyeken át a családpszichológiáig. De mondom ember,

most mondtad, hogy az egész életed leghosszabb kapcsolata egy egy éves kaland volt gimisként, azon kívül pár hónapos flörtjeid voltak, erre itt egy csávó aki szemmel láthatóan full szerelmes beléd, ezerrel udvarol, kész arra, hogy hónapokig ne találkozzatok amíg papíron el nem válik, erre a te reakciód az, hogy menjen a picsába, mert neked ez így nem jó? Mondom elnézést, de nézzél már magadra, a fickó egy 10+ éves kapcsolatból jön ki korrekten, tiszta lapokkal, jó egzisztenciával, jó személyiséggel (még szerelni meg határozottnak lenni is tud, amitől nedvesedsz), te meg bammeg 36 vagy, csoda ha még tudsz gyereket szülni, nekem nagyobbak a melleim, folyton nyafirohamot kapsz, ráncosodsz, több partnered volt, mint egy hivatásosnak, és egyik sem húzta tovább pár hónapnál, te meg ajánlasz neki egy kávézást, ha majd jogilag is elvált... és ez a pali ezt elfogadja, de te meg nem fogadod el azt, hogy frissen elvált? Hát bazdmeg terpeszben kéne pisálnod utána, hogy egy ilyen csávó egyáltalán rád néz - gondoltam magamban

ez nagyon szomorú, de hát biztos a Sors akarta így. Tudod mit, igyál valamit! Á köszönöm én semmit, csak gyümölcslevet. Ja, a sió szőlőlé a kedvencem, ahol én élek, ott ilyen nincs. Hogy hol? Hát a Föld másik oldalán a trópusokon. Igen-igen, szeretem, most csinálok egy exkluzív trópusi szextúrát. Hogy mi? Nem, nem velem, én a kapitány leszek. Igen, jó lenne ha jöhetnél, de már sajnos nincs hely.

ayd4xpbj_700w_0.jpg

Folyt köv

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cococrunch.blog.hu/api/trackback/id/tr9017858655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.06.15. 14:20:46

Ez eg ynagyon szomorú és sajnos tipikus látlelet. Sok ilyen nő van.
Nekem ebből a tipusból van egy 50+os ismerősöm, egészen elképesztő infantilis világszemlélete van. Amúgy phd-s, sok szakvizsgás, sikeres magánpraxisos orvos.
Magánéletileg meg egy csődtömeg.
Ésszel tudja magáról hogy hülye választásai vannak, de ösztön vezérelt.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.15. 15:49:11

@Lorrh: hát igen ez a durva, ezek nem halaskofák a nagycsarnokból hanem építészmérnökök , vállalkozók, világlátott (na jó, utazgatós) emberek, de az életről olyan idióta elméleteket vallanak hogy öngyilkos akarsz lenni a bolondokházában

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.06.15. 17:37:25

Egyébként előzetesen mit gondoltál a fehér nőkről 30 és 40 között?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.15. 19:17:24

@Peni a Valdes: sokat. Azt gondoltam, hogy különlegesek, egyediek, bolondosak, színesek, de mégis; két lábbal állva a földön utasítanak el mindent és mindenkit 180 cm, 18 millió és 18 centi alatt. Esetleg megbékélnek valamivel félúton, de már volt nekik jobb. Azt gondoltam, hogy ettől függetlenül, amint kiégnek bennük a hipergámia tüzei, megtalálják önmagukat és a boldogság egyfajta remarque-i formáját, amit mindig átsző a keserűség tompa fátyla, mint ahogy Ady látta a magyarság jövőjét a párizsi abszintok zöldes, lidérces, messze fényén át. Nem gondoltam volna, hogy ez kontraszelektálódik; mert biza ennek van egy üzenete is. Miért nem teccettek megállapodni előbb? És a válaszok egy nem túl széles skálán mozognak a kétségbeejtő és a bolond között. Nem könnyű nőnek lenni, az igaz... de hogy elhalásszátok a használhatókat egymás elől, az is igaz; ahogy az is, hogy belőletek sem marad fenn a krém a madárleves tetején 35 körülre. Amúgy a következő (végső) hipertérugrásra való várakozás közben pont egy ilyet fogok megírni

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 09:53:40

Vélemény a szőkétől, aki nem szingli, mégis beszól :)

Nekem az nem tetszik elsősorban, hogy te, aki fülöpöki nőkön szocializálódtál, 5 beszélgetésből azonnal levontad a konzekvenciát a 35-40 közötti szingli nőkről. Nekem is van legalább ennyi szingli nő ismerősöm, akik nem ilyenek.
Nem azt mondom, hogy nincs igazság abban amit leírtál, mert igen, ilyenek is vannak, sőt akár ennél sokkal rosszabbak is. Ajajj de még mennyire!
De fel tudnék sorolni legalább 5 férfi ismerősömet, akik a lúzer kategóriába tartoznak, és nem a nők miatt ilyenek, hanem a saját jogukon.

Egyezzünk ki abban, hogy a MINDENKI legyen az az 5 nő, akikkel beszélgettél pár percet.

Igazából nettó hülyeségeket is írsz. Csak pár szóban:

1. Olasz mánia.....hagyjuk....ebben semmi érdekes és kirívó nincs egy szingli nőt nézve, én is imádom Olaszországot, voltam is, megyek is újra.

2. A kutyatartásnak semmi köze a szingliséghez.

3. Az ezoságnak szintén semmi. Semmivel sincsenek többen, mint a nem szingli nők, sőt...a pasik se mentesek ettől. Épp a minap mesélte egy fiatal kolléga, hogy a barátnője skorpió, és háááát....nagyon illik rá a jellemzés. Mosolyogtam magamban, de visszafogtam magam, hogy ne röhögjek :)

4. Ehhez nincs mit hozzátennem, az alkalmi kapcsolatoknak sok buktatója van, ha szerencsések a felek, jól is elsülhet akár.

5. "Mindenki odáig van az erőszakért." - A fh@szt!!!! Ne haragudj, ennél nagyobb baromságot még nem írtál.
Azt írod: "Nagyon érdekes volt látni, hogy ezúttal direkt felvettem egy kicsit odamondogatósabb stílust, és szabályosan imponált nekik ez a páváskodó, tolakodó, okoskodó, önhitt manír."

Nem tudom erre, mi szükség volt. Te nézed le ezeket a szingli nőket, alázod le a szavaiddal, és közben meg te is megjátszottad magad, előadtad a matróz...izé elnézést...hajóskapitányos ruhádban (bocsi ez nekem pl, abszolút a nevetséges kategória, nem a magam alá folyatós) pont azt a kategóriát, ami miatt a nők ilyen falakat emelnek maguk köré. Aztán persze lehet mondani, hogy ezek a szingli csajok jujjjj milyenek.
Az nem jutott eszedbe, hogy esetleg normálisan öltözve, egyszerűen csak kedvesen elbeszélgetsz velük, nem megjátszva a macsó bunkót? Mert lehet akkor más tapasztalataid lettek volna.
Az pedig nem egy lehetetlen elvárás, hogy legalább egy csavart be tudjon fúrni a falba egy csávó. Sőt tudod mit? Vannak nők, akik maguk is megcsinálják, nem várnak arra, hogy majd jön egy bika és befúrja neki. Az meg valóban plusz, ha esetleg ért a felsorolt tevékenységekhez. Nem csodálom, ha egy nőnek ez bejön, ezzel sztem semmi baj nincs. és többnyire az ilyen palik szíves is csinálják otthon a fúrást faragást.

konzekvenciát levonva:

Már a kezdés eleve megadta az alaphangot arra, hogy ez egy félresikerült poszt lesz a szememben:

"Az délután és az este leforgása alatt öt nővel is volt alkalmam közelebbről megismerkedni, és ez eléggé felborította bennem a fehér nőkről alkotott képet."

És a vége:

"Szerintem ezek a nők kibaszottul betegek mind egy szálig, és szívből sajnálom azokat, akiknek velük kell dealelni."

Kifejezetten szemét megjegyzés. Ha lenne merítésed ezekből a nőkből, TALÁN megérteném, miért vagy ilyen frusztrált ezekkel a nőkkel szemben, de így nem igazán. Tőled abszolút nem hiteles.
Szerintem maradnod kellene annál, amit már kiismertél. Ráadásul pont te vagy az a típus, aki fél a fehér nőktől, mert saját állítása szerint sose tudna labdába rúgni náluk. Így meg inkább savanyú a szőlő olvasata van ennek az egész irománynak így kívülről nézve.

Lenne még mit írnom a pontokhoz, de azt hiszem felesleges, úgyis csak "mitakarezapitsa" lenne belőle pedig hidd el nem a prűdség meg a nők védelme szólt belőlem. Főleg mert a prűdség elég messze áll tőlem.
Én az általánosítást utálom. De azt nagyon.

És utoljára:
"Azt gondoltam, hogy különlegesek, egyediek, bolondosak, színesek,"

Ígyígy" pontosan ilyenek. De ha eleve a rosszat akarod meglátni bennük, akkor ez ellen nem lehet védekezni sem.

No csak ennyit akartam mondani, ennyi is épp elég :)

LucretiaBorgia 2022.06.17. 13:10:10

Minden szavad igazság!
5 fehér nőből (nem rasszista ez már ? a fehérezés?) kb. 5 millió-ra következtetést levonni ?
Azt se tartom, kizártnak, hogy vették a csajok az adást és direkt hülyére vették emberünket és ők is eljátszották a szingliribit.
Viszont én egyértelműen úgy tudtam hozzáértő férfi kommentelőktől, hogy semmire sejó, senkinek se kellő szingli ráncos vénlányok, ún. macskásnők.
Amúgy bármelyik nő tudna egy ilyen posztot írni csak csak kicserélné a szingli nőt úgy általában pasikra.
Az én exférjem olyan olasz mániás volt hogy ihajcsuhaj, minden évben kellett menni a jesoloriministb heringtelepre. Meg is utáltam.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 13:42:03

@Szőkenőő: @LucretiaBorgia:
Elottem a kep ahogy eppen keszulnek a pucer kepek rolatok ,mar a jelentkezesi iv is meg van fogalmazva, es eppen kuldenetek.....erre megjelenik a kirekeszto poszt a feher 40-es szingli luvnyakrol :)))))
Sextour delete :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 14:14:32

@LucretiaBorgia:
Akkor majd leszek en a 40+12-s single anyuka, megborotvalkozvaL, pocival es cicivel lehetnek pregnant mami is, hala a pizzaknak es a kartedor jegkremeknek ;)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 14:51:23

@LucretiaBorgia: És tényleg A fehér nők..... rasszista kártyát elő se húztam :D

@szociál: Elküldtük volna....de túl jó nők vagyunk, berezeltek volna a fijúk, nem kockáztathattuk a szemük kocsányának épségét :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 15:03:42

@Szőkenőő:
Feher milf szinglik elete is szamit, nem csak a nigroke :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 15:32:28

@szociál: Kellene az lmbtq-hoz még hozzátenni a fehér szingli nő kifejezést is.

LMBTQFSzN

Aztán még tegye utána mindenki amit gondol, és olyan hosszú lesz, mint a pi tizedes számai :)

Na jó ezzel nem viccelek, mert kikapok :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.17. 17:33:55

@szociál: á, csak egy nő jelentkezett bloghuról, de ő nem hisztis, már áttolta a képeket :)

@Szőkenőő: a saját szex- és párkapcsolati tapasztalatom valóban nem fehér 35-45ös nőkkel van. De ez nem azt jelenti, hogy nincsenek ismerőseim, ismerőseimnek női, rokonaim, stb.

Körülbelül négyszázhetvenhatszor mondtam pozitív dolgokat fehér nőkről. Akkor valahogyan nem zavart az általánosítás. Különben szerinted nincs olyan, hogy nyugati kultúra? Ezt @LucretiaBorgia: -tól is kérdezem. Mert ha van, akkor a nyugati kultúrát 90%-ban fehérek képviselik. A japán kultúrát meg 90%-ban sárgák. Az arab kultúrát 90%-ban barnák. Ahhoz, hogy értelmesen tudjunk beszélni dolgokról, el kell engedni ezt a kivételkeresést.

A minta valóban nem reprezentatív. Nem is azt állítottam, hogy 5 millió ember ilyen (különben sincs 5 millió harmincas-negyvenes magyar nő wtf). Az alcím is az, hogy "NÉHA bizony megérdemlitek".

Egy típusos viselkedést írtam le. Tehát teljes mértékben értelmetlen arról írni, hogy a férfiban is van ilyen, de hát ti ismertek olyat, aki nem ilyen, sőt, nem csak a szingli nők ilyenek, illetve "a faszt!". Arra az állításra, hogy egy típus létezik, a következő cáfolatok vannak:
1. ez a típus nem létezik, mert
2. ...

Gondolom pontosan tudjátok, hogy azzal, hogy elmondjátok egy sorozatos személyes tapasztalatra, hogy hülye vagyok, nem értek hozzá és ez nem is így van, azzal nem feltétlenül a legmeggyőzőbb módszert választjátok?

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.17. 18:29:57

@Puerto Prince: Nem azzal van a baj, hogy azt állítanám, hogy ilyen nők nincsenek, mert vannak szép számmal.
Ilyet nem is állítottam.
De olvasd el még egyszer amit írtál.
Egy egész női típust szóltál le, egy az egyben. A 35-40 éves szingli csajokat.
Hát sajnálom, hogy csak ilyen "fajtákról" hallottál.
És azt a véleményemet, hogy a te stílusod amivel eleve álltál hozzájuk, elég gáz volt, most is tartom. Kifejezetten a rosszra voltál kihegyezve, hogy bizonyítva lásd, hogy ezek a nők mind ugyanolyanok. Pszichés betegek. Nem is értem a motivációdat ezügyben.
Amúgy sose lesz ebben egyetértés, egyik oldalon sem. Az viszont biztos, hogy nem lehet csak az egyik nemet hibáztatni azért, amilyenné alakult az idők során.
Egy szingli fehér nő nyavajái sokszor nem azért lesznek, mert ők ilyenek. Ebben benne van az évek sok csalódása, amit bizony a teremtés koronái okoztak nekik.
És igaz visszafele is. Te pl. elmenekültél egy másik kultúrába, ahol tudtál érvenyesülni. De a legtöbb férfi aki szingli maradt, nem megy sehova, hanem itthon küzd azért, hogy lehessen valakije.
Engem nem érdekel te mihez értesz a nőkkel kapcsolatban. Inkább tanulj meg kicsit jobban fogalmazni. Vagy ne, nekem mindegy. Alapvetően szeretem olvasni a posztjaidat. :)
De amikor olyat olvasok, hogy minden nő pitsa, és minden pasi egy pöts, ezt az állítást nem veszi be a gyomrom.
Ennyi.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.17. 21:10:44

@Szőkenőő: nem voltam kifejezetten rosszra kihegyezve. Nyugodtan meggyőzhettek volna az ellenkezőjéről is, de nem tették. Nem úgy mentem oda, hogy én most keresek középkorú szingli nőket, akikbe beleköthetek. Odamentem és figyeltem, hétköznapi dolgokat mondtam, és hallgattam a reakciókat.
Amúgy ha megnyugtató a gondolat, a saját családomban is van ilyen, ez nem az esküvői csapatnak szólt.

Én igenis azt gondolom, hogy a felsorolt öt tulajdonság összetartozik a 35-40 közötti szingli, fehér nők egy csoportjával. Tudnék még ilyet mondani, pl a kutyás vegán nebántsvirágok vagy a libbant otthonszülősök. Most éppen ebbe a csoportba futottam bele, ezért róluk írtam. Lehet, hogy rosszul - bár nem gondolom, hogy mindegyik egy picsa lenne, de az élettörténetük alapján úgy érzem,m megérdemlik a sorsukat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.18. 07:34:25

@Puerto Prince:

Szerintem a kapitány szetted bacott oda az egésznek, kicsit erős egy esküvőn ilyenben megjelenni :)
Lehet azt hitték mókamiki vagy :)
Most képzeld el a rendőrjárőr megjelenik a fényvisszaverős ruhájában az esküvőn, és meggumibotoz minden 40-es kislányt :)
A kapitány rucid témaindítónak beválhatott volna, mert aki ilyenben meglát biztos megkérdi elhagytad e a Titanicot :)
Legközelebb Alfarómeós pólóban és Csáó mámmámíják köszöntéssel ( persze olyan hangosan mintha mindegyik nagyothallana ) mert az olaszok üvöltöznek, légy harsány, járjon a kezed egyfolytában, mindent mutogass el, a pincér gyerektől aki az aperitíveket osztogatja pizzát kérj és persze csapja a hátára miután arcon csókoltad, mert azt is szpoktak mindenkit puszilgatnak :))
A kovid alatt ezért tűnt el a maffia mert körbecsókolták egymást :P
Szóval egy tippem van, légy olasz, tanuld a nyelvet és minden negyvenes szinglit megkapsz :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.18. 08:56:14

Esküvőről nem is meséltél semmit, fekete Izaura akit felszabadítottak végre meg lett táncoltatvaL ?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.18. 11:29:06

@szociál: ez inkább a 35-40es korosztály volt, akik még kétségbeesetten keresik a last minute utakat. Bár ahogy hallom, viszik is a seggüket ide-oda a kissé idősebb és kevésbé nedvesítő palik, szóval mindenki jól jár azzal. A csajoknak lehetőségük nyílik gyógyítani egy átmeneti merevedési zavart (ezt az achievementet az egyik laposmellű unlockolta), beáztatni a seggüket a sós vízbe, az utaztatós csávóknak összejön egy jó numera, nekem meg nem kell ezekkel a szerencsétlenekkel bíbelődnöm. Win win win

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.18. 11:29:55

@szociál: mindenki meg lett, a tánc része kifejezetten jó volt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.19. 08:44:18

@Puerto Prince:

Ezek után várom mi lesz a 2. rész :))))
Adjál ezeknek az európai pitsáknak, csak elvannak kényeztetve :P

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.20. 12:40:57

@Puerto Prince:
A libbant otthonszülők nem is annyira libbantak ám :)
Nem egy kórházban szült nő "tér meg", miután szétmedikalizálták egy kierőltetett szüléssel.
Én inkább jobban teret adnék ennek a formának, hogy többen merjenek rá vállalkozni.

Na de ez csak egy szösszenet, ebben a blogban nem is kell hogy téma legyen :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.23. 17:51:20

@Szőkenőő:
Szösszentél egyet otthonszülőnő :)

Otthon kádban szülni biztos jó, de engem megnyugtatna a kórház, mert ott vannak műszerek meg sürögnek a nővérek, már ahol van nővér és orvos, mert ugye sorra zárnak be a szülészetek :))
De hagyjuk a poltikát mert ma második napja hogy semmilyen hírt nem nézek és nem olvasok :)
Igazi realaxman leszek :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.24. 09:32:23

@Szőkenőő: @szociál: váratlan elfoglaltságokban szenvedek, úgyhogy röviden: amikor az ember utas egy hajón, nem biztos, hogy el is tudná vezetni. Nem véletlenül vannak a hajóskapitányoknak, pilótáknak és szülészorvosoknak (meg általában azoknak, akik életekkel dolgoznak) szakmai protokolljai.

Persze, szeretjük a felhőket nézni felülről, meg a napsütötte tengerpartokat a sundeckről, meg fengshuis illatgyertyák körében rózsavízbe kitolni a méhlepényt, de ez a felhasználói élményhez kapcsolódik, ami köszönőviszonyban sincs a racionális és biztonságos üzemmenettel.

Az otthonszülés az a kategória, hogy adjuk át a bot/kormányt az utas(ok)nak, hiszen velük történik az út, ők kockáztatják az életüket, ugyan, ki lehetne fontosabb. A pilótát, kapitányt és orvosi teamet pedig küldjük el olyan messzire, hogy semmiképpen se tudjon segíteni.

Százból 99-szer tényleg nincs gond. Egyébként egy értelmes embert pár óra alatt meg lehet tanítani hajót vezetni alap szinten, pilótákat 50-100 óra repülés után már harcba küldtek 80 éve. A probléma ott van, hogy a századik alkalommal egy (vagy több) ember élete a tét. Ráadásul nem csak azé, aki kihisztizte az otthonszülést, hanem egy gyereké is, aki nem igazán dönthetett a születése körülményeiről. Egy idő után az összes otthonszülős "szakembert" elítélik. Méghozzá azért, mert ha elégszer kísértik a sorsot, előbb-utóbb becsúszik valami hiba.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.24. 10:22:53

@Puerto Prince:
Akik az otthonszülésnél segítenek bábáknak hívják ?
Azért ők is tapasztaltak gondolom, de a szülés után mi a menete azt nem tudom, talán be kell vinni a szülészetre ahol beteszik az inkubátorba ?
Nem értek hozzá, ritkán szülök :)
Amúgy a dokik is eltudják cseszni, már az ultrahangnál is, és ha a gyerek retard lesz vagy down szindrómás akkor ki a hibás ?
Mert dokikat ezért felfüggeszteni nem igen szoktak, pláne most hogy ember hiány van.
Oda jutottunk hogy oroszrulett korházban szülni magyarországon :)
De nem politizálok, mert zen vagyok :P

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.24. 13:07:36

@Puerto Prince: Biztonságos üzemmenet....ja......tudnék mesélni, akár a sajátomról is, mennyire volt az biztonságos. Csak az orvos volt ott felesleges, és ártó.
Amúgy már le van szabályozva az otthonszülés menete, jogszabályokkal, meg mindennel. Ha az OTTHON szüléshez nem adottak a feltételek, mert messze a kórház pl. van erre kialakított intézmény is Nem kell kihisztizni, van már rá lehetőség. Csak érthető okokból, ezt még kevés nő meri bevállalni.

"A pilótát, kapitányt és orvosi teamet pedig küldjük el olyan messzire, hogy semmiképpen se tudjon segíteni."

Tudod melyik a jó szülészorvos? Aki kushad szépen, és békén hagyja a szülő nőt, nem nyomja az oxit feleslegesen, hogy haladjunk már, nem piszkálja feleslegesen, nem nyomatja feleslegesen, nem tolja a hasát szülés közben feleslegesen, engedi, hogy ne csak háton fekve lehessen szülni. Csak mert ez a bevált protokoll. Legyen ott, ha baj van, egyébként más szerepe nem kellene hogy legyen. És sajnos ettől még húde messze van még a magyar kórházi szülészet.

@szociál: Igen, bábák. Nem, a szülés után marad a gyerek az anyánál, az orvos megy ki megvizsgálni a babát, ha minden rendben lezajlott.
Kivéve ha valaki hirtelen szül meg otthon, mint a kis szomszéd lányka, aki fél óra alatt kirobbantotta magából a gyereket. A mentős már csak a köldökzsinórt vágta el. Őket bevitték ellenőrzésre a biztonság kedvéért.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.24. 13:09:29

@Puerto Prince:
No, és mesélj, hogy áll az kéjút? Mindenkinek áll még, hogy részt akar venni? És van valami kapcsolattartás, beszélgetés, ilyesmi?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.24. 17:14:52

@Szőkenőő: @szociál: jó ez olyan hogy a Fülöpökön pláne 2008 előtt a legtöbb gyerek otthon született, vagy talán a fele még ma is. A világon mindenütt, ahol a szülést kórházakba terelik, csökken a károsodások és halálok mértéke és száma.

Nyugaton az van, amit Szőke is ír, hogy akkora a jólét, hogy néhány nő kvázi kórházi körülményeket akar, csak mégsenem kórházban. Nos erre az én szavam egy kb egy napos beavatkozás esetén a hisztikézés. Bár ha megfizeti, tőlem miért ne. Szegény magzatnak meg úgyis tökmindegy, ha ilyen szülei vannak. (Ha pl egy 3-6 hónapos rehabról lenne szó, másképp gondolnám.)

A szextúra jól alakul, a hajó megvan, a jelentkezők megvannak, június 30ig várom a képeket (nem mindenki csipkedi magát), aztán indul a szavazás szerintem valamikor július közepén. Dumálgatunk egy kicsit szkájpon, aztán szeptemberben lefoglaljuk a repjegyeket :))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.24. 17:16:54

Egyébként le a kalappal bloghus kommenttársnőnk előtt! Csinos, bevállalós, laza. Remélem a sok pali beszavazza és rányomja a pecsét! ;)

MsIreneAdler 2022.06.25. 20:55:05

Ó, ha én megláttalak volna ilyen gúnyában a lagziban, mindenképpen szóbaelegyedek veled. Azt gondoltam volna, vagy egy öntelt fütyi vagy, akin jót fogok szórakozni vagy egy jófej dilaj, akit nem érdekel ki mit szól.
Engem nem bántott vagy háborított fel a kis körképed a 30-as, 40-es szingli nőkről. Az hogy most nem tudok nagy cáfolatokat neked itt írni ezekre az általánosításokra, annak is köszönhető talán, hogy pont egy ilyesmi nővel kerültem munkakapcsolatba... Ha azt hiszed, hogy ők csak a férfiakkal gorombák, kemények, akkor nagyon tévedsz. Az olyan nőkkel is gonoszak, akik szerintük érdemtelenül élik az életüket boldogan a párkapcsolatukban, családjukban. Érdemtelenül, hiszen nekik járna a jó férj, az a kapcsolat, most azonnal, amin mellesleg a másik tizensokéve dolgozik... Minden megjegyzéséből süt a rosszindulat, érződik az, hogy próbálja bizonygatni, hogy az az élet, amit választott, mennyivel jobb, mint az enyém amiről egyébként csak nagyon alap dolgokat tud, amit én soha nem dögölök az orra alá. Szánalmas szegény. De nem szólok, nem akarom bántani.
Na mindegy. Éljen az ifjú pár, remélem Anna azóta jobban van.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.06.26. 09:43:45

@MsIreneAdler: igen, egy típusról beszélünk. Ezt a "másiknak miért van és nekem miért nincs" dolgot ki is felejtettem

MsIreneAdler 2022.06.26. 10:13:28

@Puerto Prince: ja, látom rajta, hogy azt gondolja, hogy én mennyivel hitványabb vagyok nála, és nem áll össze neki a matek, hogy miért én vagyok kiegyensúlyozott, boldog, miért nem ő. Mivel szakmailag nem tud dominálni, úgy érezné fairnek, ha legalább magánéletileg le tudna körözni. Mintha ez ilyen verseny lenne. Szerintem ő ezért van ám egyedül, mert úgy tekint erre a párkeresősdire, meg magára az életre, mint valami videojátékra, ahol pontokat kell szereznie és mindenképpen le kellene győznie a másikat.

Neytiri1 2022.07.18. 21:39:43

Mikor lesz második rész?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.07.19. 13:21:21

@Neytiri1: behavazódtam. Sok anyag készül és készült, kész van pár podcast is, de egyszerűen nem tudom magam utolérni. Költözés, családi mizériák, gyerekek beiskolázása; röviden minden, amit el tudsz képzelni. Meg olyan is, amit nem. Sőt, még olyan is, amit én sem :)

Neytiri1 2022.07.20. 06:02:28

@Puerto Prince: akkor jó, ha jön majd még. :)
Remélem a szexahajón-ról is írsz majd egy tanulmányt. :)
Ó, ebben biztos vagyok, hogy van olyan, amit nem tudok elképzelni, de majd te leírod. :)
Mindent jót neked! :)

Infomaniac 2022.07.20. 11:43:52

@Neytiri1: épp ezt akartam én is kérdezni :)

Neytiri1 2022.07.20. 16:13:30

@Infomaniac: akkor most már mindketten tudjuk, hogy PP felé esik a hó, (itt is eshetne Karácsonykor, mert nélküle valahogy más már), de nem maradunk anyag nélkül, csak el kell, hogy álljon a hóesés. :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.07.20. 17:47:00

@Neytiri1: jelenleg olyanokkal foglalkozom, hogy milyen oviba meg iskolába fognak járni a gyerekeim, mert ez nem tisztázott. Az sem, hogy hol fogunk lakni. Én a keleti partot preferálom a nyílt tengerrel, a feleségem a nyugatit, ahol max 1-2 napra tudok lemenni a térképről. A munkám minimum kérdéses; egyelőre a Lloydnál vagyok hajózási szakértő. De ehhez is költözni kéne... semmi sem biztos. A fasz kivan. Persze a manilai high life is más, amikor az ember nagylányának több esze van, mint neki magának valaha volt... a legutóbb rám szólt, hogy vigyem el inni a Bay Leaf Hotelbe :) mert olyan deprimált vagyok

Neytiri1 2022.07.24. 18:13:07

@Puerto Prince: ezek valóban megoldandó, és azért nyomasztó dolgok. Egyszer viszont megoldódnak.
A gyerekek iskolába és oviba lesznek, a két part közül az egyiken fogtok lakni, lesz munkád.

8 hónapos terhesen költöztünk és elég kilátástalan, amikor az egyik lakás a másikban van, vagyis az összes bútor és cucc benne van az újban, és azt se tudjuk, hogy hol kezdjük el. Amikor úgy éreztem, hogy ebből sosem lesz rend, akkor mindig arra gondoltam, hogy van a lakástól nem messze egy cukrászda, amit már ismertünk, és isteni flódnit csináltak, így elképzeltem, ahogy a szokásos úton lépdelünk, bemegyünk, megvesszük, aztán leülünk kint a kertes részén, és esszük a flódnit. Rengeteg flódnit ettem gondolatban, de segített rengetegszer.
Aztán eljött a nap, amikor rend volt és mi elmentünk a szokásos úton, bementünk, vettünk flódnit, kiültünk a kertes észébe és ... imádtam azt a pillanatot... :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.07.24. 21:39:19

@Neytiri1: Ez szép volt :)
És elteszem valahová, ahol az értékes megjegyzések vannak a korsóval, a kúttal meg a szoknyáját lengető kislánnyal, a hulu csajokkal, a taoval meg a többivel együtt. Vagyis, na jó, nem. Egy polccal feljebb.

Szeretnék én a Fülöpökön lakni, csak nem négy gyerekkel megy egy szerelmes viszonyban a nejecskémmel. Fogalmatok sincs - ahogy nekik sem -, hogy mit jelent itt ezzel az elégikus világfájdalommal letolni a napokat. Európa minden könnycseppében ott szivárványlik az végtelen mélységű öröklét törhetetlen varázsa és ragyogása.

Lefostam ezt, amíg huszonéves voltam.
De már nem vagyok.

Félek az itteni iskoláktól. Nem biztos, hogy azt szeretném, hogy a gyerekeim inkább gazdagon álmodozzanak a boldogságról, mintsem hogy boldogan álmodozzanak a gazdagságról.

A feleségem okos és jót akar, de nem bölcs. Néha azt érzem, hogy azt sem érti, hogy ő mit szeretne, nemhogy mások vágyait felfogná vagy mélységében érdekelné. Van egy stabil képe arról, hogy mit vágyhat az ember. Mire vágyhat az ember lánya.

Majd hozzáment egy olyan emberhez, aki ebből nem túl sokat hozott. Hogy miért, azt nem csak, hogy körülöttünk senki sem érti, de úgy látszik, ő sem. Ami ennél is rosszabb, a gyerekeinknek sem kíván radikálisan eltérő sorsot.

Márpedig ez úgy van, hogy a gyerekeim kezdenek tudatukra ébredni. A nagylányom azt hiszem, megtestesíti a viszonyunk tökéletes (ezáltal nagyon rossz gyerekkorra, és súlyos kölyökkori traumákra kárhoztatott) amalgamátumát: a pajzán tiszteletlenséget ötvözi az anyja kérlelhetetlen, baljós pikírtségével, amivel minden felnőttet kellemetlenségbe, zavarba hoz. Annyira, hogy kezdem cenzúrázni magam előtte.

Tegnapelőtt hozott nekem egy teát és megkérdezte, hogy mi az a gruppenszex. Ugye még nincs tízéves.

Eközben kéne manilai hajótest-hegesztéseket ellenőriznem. Gondolom ez másnak sem megy könnyebben.

Neytiri1 2022.07.25. 07:29:45

@Puerto Prince: köszönöm, kedves vagy. :)

Emlékszem amikor megjelentél a Csajok és pasik blogon. A sok mocskos szájú és sötét, és negatív és nőgyűlölő pasi között egy csodálatosan édes (bocs, én mondom a pasikra hogy édes (és ez nem gejlt, vagyis émelyítőt jelent, messze nem, hanem kedvest, szerethetőt, szimpatikust, játékost, vidámat) férfi voltál, akiből áradt a szerelem, és akárhányszor megcsipkedett valamelyik bekövesedett pasi, hogy nem is igaz, hogy van ilyen, amiről írsz, hogy ez nem veled történik, hogy a nőket nem kell így szeretni, kívánni, kielégíteni, te soha nem küldted el őket (én már megtettem volna), hanem írtad és írtad le újra és újra. Én csodáltalak. És azt a nőt is, akit te így szeretsz.

Szeretem olvasni a gondolataidat, a nyersen és kendőzetlenül leírt szex "jeleneteidet", szeretem a hévet, ahogy a hajós kirándulásodat kitaláltad, megszervezted, pedig nem sokat adott volna érte a többség, hogy a gondolaton kívül más is lehet belőle.

Most azt érzem, hogy kicsit elveszítetted azt a férfit, aki voltál.

A feleség a csodált tulajdonságai mellett makacs egy nőszemély, és a neveltetése, családja miatt, más elképzelései vannak az életről, nekem olyan most, mint egy szép virág, ami egy darabig csodálatos illatával és bibéjével vonzza a méhecskét, de aztán becsukódik, foglyul ejtve azt. Jó ott bent még, finom és édes, de eltűnt a napfény és a szabadság.

Én azt tapasztaltam életem során, hogy az (vagy azok) a tulajdonság, ami a kezdetkor lenyűgözött, megfogott, szerelem felé sodort, az lesz az leginkább utált tulajdonság. Emlékszem mennyit írtál, hogy a feleséged megjelenése milyen hatást kelt, és mit hogyan tud elintézni és mennyire megfogott téged, most ebből már a "minden felnőttet kellemetlenségbe, zavarba hoz" lett, és már meggondolod mit mondasz neki.

Talán az, hogy dolgozik, hogy sikeres, megerősített őt, és sajnos "túl" is.
Te pedig jelen pillanatban nagyjából alig dolgozol.
Kívánom, hogy találd meg azt a munkát, amire szükséged van és amiben jól érzed majd magad! :)
Akkor ez az egyensúlyt vesztett helyzet megváltozik.

Bekerültél a családjába, és valahogy ez az ennyire más "világban" nagyon egyedül vagy, ami amikor más országban éltetek, nem volt. Ott ketten voltatok egy idegen világban. Összetartást, egymásba kapaszkodást követelt. Itt, ő otthon van, te pedig idegen.

A gyerekek ahogy nőnek, úgy lesznek egyre inkább önállóan gondolkdók, az addig magukba szívott, szülőktől kapottakhoz jönnek a barátok, és önmaguk. És lesznek kicsit idegenek, vagy talán nem is jó szó, mások, mint voltak és ezt nem könnyű elfogadni. Már nem azok a dögönyözni való kis gombócok. Nem tudom ki hogyan éli ezt meg, nekem nehéz volt elfogadnom, ma sem megy tökéletesen. A lányod után jön majd a többi gyerek "ébredése" is. Szóval, még ez is olyan folyamatos meglepetés, időnként bizony csalódás. És ne felejtsd el, te is "leváltál" valamikor és más lettél, eltávolodtál a szüleidtől.

És az idő is megy feletted, ahogy írod, ezt is érzed.
Nehéz időszakod van és veszélyes is. Veszélyes, mert merre tovább? És hogyan. Ilyen időkban lehet rosszul (is) dönteni. Vagy benne maradni, ami egyre inkább a kiégettség felé tereli az embert.
Én mindig azt mondom, hogy beszélgetni kell, még akkor, amikor nincs nagy tűz, nem megvárni a teljes kiégést.

A gyereknevelés közösen sem könnyű. Én ezt szeretném a gyerekemnek, ő mást. Ki fog "győzni"?
És hogyan tudja azt elfogadni a másik? Hiszen nem fog megváltozni az elképzelése, hogy mit szeretne. Amíg kicsikék, addig is súrlódásokat okoz, hogy ki mit akar, mit enged, de amikor már arról van szó, hogy az életét totálisan befolyásoló iskola melyik legyen, az igazán egy komoly döntés.
A feleséged családja a pozíciójából adódóan kijelölt iskolában képzeli el ezt. Nem tudnak mást, nem tudnak ebből kilépni, ahogy te sem a saját "cipődból". Viszont hátrányod nagy. Nem itt éltek, a te hazádban, hanem ott, az övékben. A feleséged sem tud kilépni a sajátjából, és abban a környezetben még inkább nem tud és nem is akar, ő ezt látta, ezt tanulta.
És itt sajnos vesztésre állsz, a szerelmed, a szereteted, a szexuális vágyainak kielégítését megadó "te", eltörpül a neveltetése, a családja, és az emiatti vágyai, elképzelései mellett.

Miért is akarna "radikálisan eltérő sorsot", amikor neki így jó? És ezzel a sorssal érte el, hogy van egy férje, aki szereti, jó munkája, ahol eléri azt a pozíciót, amire vágyott, és jó benne, támogató szülei, szép, okos gyermekei.

Én azt gondolnám, hogy el kell költözni, messze a szüleitől, talán még az országból is, egy semlegesbe, ahol mindketten "idegenek" vagytok és nulláról indultok és összekapaszkodtok.
De gondolom, hogy ez nem lehetséges.

Féltem azt az édes férfit, akit annak idején olvastam...
Kívánom neked, hogy a kicsit elveszett férfi újra hazataláljon benned! :)

Képzeld, éppen hajókat kell megtalálnom most itt képek között, bizonyítva ezzel, hogy nem vagyok robot :)))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.07.26. 19:17:46

@Neytiri1: hát otthon vagyok én itt eléggé... szóval ha elkezdi valaki mondani, hogy "akkor higgy egy nőnek...", akkor be tudom fejezni, hogy ha ló legel a sírján. A problémát az jelenti, hogy bár ismerem ezt a viccet, nem nevetek rajta. Nem veszem komolyan. Az egyetlen dolog, amit itt komolyan vettem valaha is, az a pina volt.

Amúgy sokmindenben igazad van.

@Peni a Valdes: , neked meg köszönöm.

Neytiri1 2022.07.28. 20:11:39

@Puerto Prince: akörül forog minden. :)
Ezért is mérgesek a pasik a nőkre, ha nem jut nekik...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.07.29. 14:30:44

@Neytiri1: igazából a pina egy titok, amit megpróbálunk megfejteni. Van egy ősi hit, miszerint a világ összes titkának tudója rájöhet a Nagy Megfejtésre, hogy miről is szól az élet. Beavatottá válik. Ha nem lenne pina, az egész életet tök értelmetlen lenne élni.

Neytiri1 2022.07.29. 15:59:09

@Puerto Prince: hát nem tudom... ezzel nehéz azonosulnom, hiszen én tulajdonosa vagyok és leszek, amíg élek, és nem látok benne nagy titkot, tudom, hogy hogyan és mit kell csinálni az "érdekében". Persze lehet, hogy én túlságosan földhözragadt vagyok és gyakorlatias. :)

MsIreneAdler 2022.09.16. 21:41:45

@Neytiri1: köszönöm, hogy eszembe juttattad, milyen felüdülés volt (már régebben is) olvasni @Puerto Prince t. Mikor a sok begyepesedett kommentelő között ott láttam a nevét, mindig lejjebb ment a pulzusom :). Tudtam, hogy ha esetleg nem is értek majd azzal egyet, amit leír, az akkor is olyan stílusban fog elém tárolni, amit nagyon tudok díjazni.

Neytiri1 2022.09.20. 10:08:05

@MsIreneAdler: igazán nincs mit. :)
Örülök, hogy neked is ez volt vele kapcsolatban az érzésed.
A hely nélküle ismét egy nőgyűlölő, kanszagú ólhoz hasonlít lassan.
Tisztelet és elismerés az egy-két kivételes férfinek és az időnként felbukkanó humornak.

u.i.: nemtudomhovátűnt a herceg. Egyébként.
Jelentkezhetne.

mgdé 2022.09.29. 00:31:20

@Neytiri1:

Benéztem ma oda, valóban, khm, egysíkúbb, sivárabb hangú lett.
Mondjuk szebbik nemű kommentelőt is csak mutatóba láttam. Talán-talán lehet némi összefüggés e kettő között is. :)

Neytiri1 2022.09.29. 14:59:39

@mgdé: Van egy-két őskövület, aki már évek óta ugyanazt írja, úgy látszik egyik sem lett sikeresebb nőügyekben. :)
Szebbik neműek hamarabb elunják ezt a savanyú hozzáállást, és ha nincs ott éppen az az egy-két jópofa "rondább nemű", akivel lehet beszélgetni, akkor szétszélednek.

mgdé 2022.09.30. 00:41:05

@Neytiri1:

Mondottam, szebbik nem: küzdj és bízva bízzál!
:)

Neytiri1 2022.10.02. 23:11:03

@mgdé: van ahol érdemes küzdeni, de ennyi nőkről lecsúszott, szerencsétlen esetében küzdeni sem érdemes, inkább hagyni érdemes a maguk ásta likban, ott szeretnek lenni, nincs kedvük kimászni, még eleszítenék a komfort zónájukat. :)

mgdé 2022.10.04. 00:16:13

@Neytiri1:

No de, ha így van, ha valóban ennyi nőkről örökre lecsúszott szerencsétlen férfiú van, ahol hol vannak, kiknél vannak a Nők?
Valóban érdekel, mert rám perpill (csak) négy nő/Nő jut, s a többinek is lenniük kell valahol, s nem hogy a fiam, de még a lányom sem tudja hol is vannak ők ... ;)

Neytiri1 2022.10.10. 19:51:02

@mgdé: ők nem írnak, szerintem nem is olvasnak ilyen kesergős helyeket. Minek és mit bizonygassanak, és ezeknek? Teljesen reménytelen.
Sok éve olvasom ezt a néhány őskövületet, ma is ugyanazt írják, mint 5 éve. Fel sem merül bennük, hogy mennyire nevetséges, hogy ugyanott tartanak, miközben öregedtek 5 évet és ettől sem szebbek, sem jobbak, sem kívánatosabbak nem lettek, csak nevetségesebb, hogy még mindig a 25 éves nők után sóvárognak.
Azt gondolom, hogy a szerencsés férfiak megtalálták a párjukat a megfelelő időben, ez lehetett huszonévesen, de akár negyvenvalahány évesen, mert éppen akkor voltak egymásnak valók, de szerintem 68 évesen is.
Ami sajnos nem segíti ezeket a találkozásokat, az éppen az élet, a körülmények, hogy elfogytak a találkozási lehetőségek, a rohanás. Az internet nem helyettesíti az első pillantást, csak csalókán szépít mindent és mindenkit... :)

mgdé 2022.10.10. 22:36:02

@Neytiri1:
Pedig milyen szép is az első internetes csók! :)

Amúgy: "Azt gondolom, hogy a szerencsés férfiak megtalálták a párjukat a megfelelő időben, ez lehetett ---"
De ha ilyen sok nem_szerencsés férfi van - már ha a nem párt találók valóban komoly menyiséget adnak ki (azaz az őskövületek hangja ha csak némileg is, részben a valóságon alapul) - akkor nagyságrendileg ugyanennyi nem_szerencsés, azaz megfelelő párt szintén nem találó nő is van.
Az én tapasztalataim szerint azért nem csak a 25 körüli lányok randiznának, illetve keresnének párt maguknak.
Szóval valahogy/valahol csak egymásba kellene futniuk előbb-utóbb, még ha az állandó mobilbámulás és -nyomkodás valóban igen erősen akadályozza, hogy mondjuk a metrón észrevegyék a másik csinos alakját és kedves tekintetét, vagy a túloldalról, az értelmet és az érdeklődést a(z ilyen-olyan) férfitestet koronázó arcon.
S mégsem ...

A végén még kihalunk. :)

2022.10.14. 13:17:31

@mgdé: vannak az örök nőgyűlölők, akik vagy így nőttek fel, vagy azzá lettek (nem tartom 100%-osnak, hogy a nőik tehetnek erről csak, sőt...) és vannak a férfit már nem akaró nők (azért nevezem máshogy, mert az én tapasztalatom az, hogy a nőgyűlölő férfiak többen vannak, mint a férfit gyűlölő nők, itt inkább az elégvoltaférfiakból -lehet, hogy csak egy darabig- nők vannak többen. Ismétlem, szerintem. :)
És van mindkét oldalon a kapcsolatteremtés felé nyitottan állók, de nem szépek, nem feltűnőek.
Ők nagyon sokan vannak.
Az első két csoport egészen biztosan kiesett a valaholegymásbakellenefutniuk csoportból, mert inkább ne, mert abból csak háború lesz.
Akik se nem nő-, se nem férfigyűlölők, azok nem tudom, hogy hol találkozzanak össze.
Az egymásra nézés a metrón a szépek vagy érdekesek kiváltsága, az átlag külső egyik nemnek sem kedvez ebből a szempontból, mert ott maga az egyéniség és társai az, ami vonzó lehet, ellenben a külső csak úgy, üresen semmilyen vonzalmat nem fog kelteni. Egyik nemben sem, akkor sem ha ő maga sem szép, és szépet keres.
Marad a munkahely, vagy valamilyen közösség (kiránduló, hitbéli, stb), ahol többször találkznak, ahol lehet sziporkázni, hogy felfigyeljenek egymásra, vagy a barátokösszehozzák lehetőség.
Ezt csökkentette a home office (vagy a kislétszámú munkahely, illetve a közösségek kevés száma.
Abban látok kevés esélyt, hogy ismerősök hozzák össze, hiszen akkor ismerik mindkét félt, talán el tudják dönteni, hogy érdemes-e megpróbálni, de ez elenyésző, szerintem. Vagy nem akarják, nehogy aztán fejmosást kapjanak, ha nem jön össze, illetve nem biztos, hogy olyan édesdrága bogarak, hogy segítsék szingli ismerősüket így.
Ó, még beköltözhet álmaink pasija/nője a szomszédba. Na ebben látom a legkevesebb esélyt.
Nagyjából nem lehet ismerkedni.
Szerintem. :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.11.04. 12:44:28

@mgdé:
" Szóval valahogy/valahol csak egymásba kellene futniuk előbb-utóbb, még ha az állandó mobilbámulás és -nyomkodás valóban igen erősen akadályozza, hogy mondjuk a metrón észrevegyék a másik csinos alakját és kedves tekintetét, vagy a túloldalról, az értelmet és az érdeklődést a(z ilyen-olyan) férfitestet koronázó arcon. "

Én mikor ilyen nőt látok, mindig megjegyzem hogy : "annyira csinos vagyol , had fogom meg tomporod most rögvest, különben belehalok ! "
De ez valamiért nem működik, pedig csinos, én meg látom hogy az :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.11.04. 12:48:24

@Neytiri11:
Tinderen kell huzigálni, állítólag működik, gyors, nem kell levél hegyeket irkálni mint egy társkeresőn.....de lehet ott az összes nő aranybányász, összes pasi meg a pornósztárt keresi, átlag nők kuka......gondolom én, pedig egy átlag nő is lehet pornósztár ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.11.07. 06:33:38

Kekszhajó mikor viszi utasait gomorrába ?
Van utas ?
Csak pasik ? :))

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.11.20. 12:05:32

@mgdé: lehet élőben ismerkedni, csak nem úgy ahogy hiszik...
süti beállítások módosítása